Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

کاربردهای مهندسی صنایع در طرح ریزی و مهندسی سیستم های صنعتی و اقتصادی تحلیل آماری بهینه نمودن کیفیت سود هزینه پروژه و مدیریت برتر منطقی
Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

کاربردهای مهندسی صنایع در طرح ریزی و مهندسی سیستم های صنعتی و اقتصادی تحلیل آماری بهینه نمودن کیفیت سود هزینه پروژه و مدیریت برتر منطقی

بازی استراتژیک انتقام یوری بازی مخصوص مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی ساخت و تولید بهره وری مدیریت سیستم Yuri's Revange

بازی استراتژیک انتقام یوری بازی مخصوص مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی ساخت و تولید بهره وری مدیریت سیستم Yuri's Revangeبا استقبال بسیار از بازی رد آلرت 2 ،RedAlert 2  عده زیادی درخواست نسخه جدید این بازی یعنی انتقام یوری را داده اند . Yuri's Revenge تفاوت های این بازی با نسخه قبل استفاده بیشتر از عوامل انسانی ، فکر و ذهن ، جاسوس ، خودی نمودن افراد .. تبلیغات سیاسی و اقتصادی و گروه بندی های مدرن تر است . یعنی در این بازی به مانند دنیای اقتصاد و سیاست امروز دوست و دشمن مرز نمی شناسد . این بازی امکانات بسیار پیشرفته تری در افراد ، تخصص و سلاح ها دارد و البته می توان آن را گروهی بازی نمود ، به این روش که شما در بازی دو گروه نیستید و می توانید کشورهای دیگر را دوست و یا دشمن قرار دهید یا آنها را با هم دوست یا دشمن قرار دهید و همه با یکدیگر چند جانبه به نبردهای مدیریتی ، اقتصاد مهندسی ، صنایع و.. بپردازید. از امکانات این نسخه بازی تحت شبکه که بسیار مناسب اداره ها ، کارخانه ها که همگی کامپیوترهای متصل به شبکه دارند می باشد . به زودی در ادامه  با تصویر های مناسب تنظیمات آن را مختصر توضیح می دهیم . 


دانلود آپدیت های لازم برای ویندوزها و 7 ..Download Update Win




لینک های دانلود  ، رمز دانلود    Password  :       IE-F.Darvishi


 لینک های اصلی و لینک های کمکی دوم :


Download YuriRa2.part01.exe                                                            Download YuriRa2.part01.exe 

 Download YuriRa2.part01.exe                                                           Download YuriRa2.part01.exe   

 Download YuriRa2.part01.exe                                                           Download YuriRa2.part01.exe   

 Download YuriRa2.part01.exe                                                           Download YuriRa2.part01.exe   

 Download YuriRa2.part01.exe                                                            Download YuriRa2.part01.exe   

 Download YuriRa2.part01.exe                                                             Download YuriRa2.part01.exe   

 

http://trainbit.com/files/5542811884/YuriRa2.part01.exe
http://trainbit.com/files/0042811884/YuriRa2.part02.rar
http://trainbit.com/files/4732811884/YuriRa2.part03.rar
http://trainbit.com/files/8932811884/YuriRa2.part04.rar
http://trainbit.com/files/4132811884/YuriRa2.part05.rar

http://trainbit.com/files/4454611884/YuriRa2.part06.rar


http://s5.picofile.com/file/8115291542/YuriRa2_part01.exe.html

http://s5.picofile.com/file/8115296284/YuriRa2_part02.rar.html

http://s5.picofile.com/file/8115354526/YuriRa2_part03.rar.html

http://s5.picofile.com/file/8115317868/YuriRa2_part04.rar.html

http://s5.picofile.com/file/8115311626/YuriRa2_part05.rar.html

http://s5.picofile.com/file/8115306542/YuriRa2_part06.rar.html


 این بازی کاملا آماده سازی ، کرک و بهینه شده است . بعد از آنزیپ شدن به صورت اتوماتیک ، خودکار نصب ، کرک ، و پچ های آن نصب می گردد و در همه ویندوزهای 98 و میلینیوم ، ME و ویندوز ایکس پی ، سون و ایت 8 نسخه های 32 و 64 بیتی قابل استفاده و بازی می باشد . تنها کافی است بعد از پایان نصب بر روی فایل اجرایی آن RA2MD کلیک کنید و از آن یک شرتکات ، میانبر بر روی دسکتاپ بسازید . موفق و پیروز باشید. و اما مختصری در مورد این بازی . این بازی که از روی همان رد آلرت ساخته شده ، در واقع بر روی همان رد آلرت سوار و اضافه شده دارای امکانات بیشتر تجهیزاتی ، نیروی انسانی و تخصص می باشد ، و البته یوری با برخی امکانات ویژه چون شیمیایی ، کنترل ذهن و.. وارد این بازی شده است .


دقت کنید این بازی با استفاده از کشور یوری به یک بازی کثیف تبدیل می شود . در این نوع بازی خیانت و تغییر تصمیم و جبهه های افراد و نفرات بسیار اتفاق می افتد . مراقب کنترل ذهن افراد و تجهیزات ، نیروهای خود باشید . بسیار از افراد در این حالت ممکن است تبدیل به دشمن ، عامل نفوذی و.. شوند . و به جای سود و مشارکت کاملا برعکس زیان و جنگ کنند. و اما در مورد تنظیمات شبکه بازی گروهی و نت ورک آن :

این بازی در کامپیوترهایی که به هم متصل و شبکه هستند ، کابل پرینتر ، یو اس بی COM , Print Port  , USB ,.. و.. قابل بازی گروهی می باشد . اصلی ترین حالت شبکه همان اتصال به کمک کارتهای شبکه و هاب سرویس های شبکه می باشد . برای این منظور به فایل Redme  می توانید مراجعه کنید . این نرم افزار خود به خود و به صورت اتوماتیک چندین نوع کارت شبکه را شناسایی سخت افزاری می کند . 

Hardware:
Linksys BEFSR11 / BEFSR14
Netgear RT311 / RT314
DLink DI-701 / DI-702
SonicWall Tele / Soho2


وقتی شما در شبکه هستید اولا مشخصات شما به صورت ای پی نام کامپیوتر و.. موجود است ، دوم مشخصات دیگر کامپیوترها هم به همین صورت قابل روئیت در قسمت Network Connection  و.. می باشد . که همگی از آن اطلاع کامل دارید و بسیار فایل های خود را در شبکه های داخلی اداره ها ، کارخانه ها و سازمان ها ارسال و دریافت کرده اید . حال برای بازی گروهی دو وظیفه اصلی دارید . اول معرفی و تنظیمات کامپیوترهای خود . برای این مورد به قسمت تنظیمات مراجعه کنید :


در زمان دانشجویی این بازی را ساعت ها انجام می دادیم و در کامپیوترهای مونیتور تلویزیونی 15 اینچ با رم 128  و سی پی یو 850 عجب صفایی داشت و چه تنظیمات جالبی انجام می دادیم ، مثلا با حداقل سرمایه شروع می کردیم ، یک زمانهایی مجبور می شدیم کل ساختمان ها و کارخانه ها را بفروشیم ، بعضی وقت ها بیس اصلی که توسعه بدون آن امکان ندارد بمباران و نابود می شد .. یادش بخیر با استفاده از مهندس و چند سرباز بیس و کل تکنولوژی دشمن را کل همه با هم را به سرقت می بردیم . بعضی از دشمنان و نقشه ها آنقدر سخت بودند که در حالت سخت تا نابودی تایمر می زدیم که هر یک از ما دانشجویان مهندسی صنایع خانه دانشجویی و رفقا بیشترین زمان را مقاومت کند برنده است. در پایان هر بازی نیز میزان درآمد و.. نشان داده می شود که خودش رکوردی بود که در دانشگاه از آن صحبت می کردیم . نمی دانم این بازی را چه کسی آورد و چطور تهیه شد . فقط چون آن زمان تکنولوژی دی وی دی نبود و سامسونگ طلایی 650 مگابایت را فقط می شد در خانه ما 2ایکس رایت کرد زیرا رایتر تیاک 120 هزار فیلیپس 160 هزار و ریکوی ژاپنی 90 تومان قیمت داشت تقریبا برابر با شهریه ثابت یک ترم دانشگاه آزاد ، برنامه را نصب و از نصب شده آن رایت کرده بودیم که اتوران در همه جا قابل استفاده باشد چون آن زمان فلاش مموری و یو اس بی هم نداشتیم ، همدوره و همزمان با ثبت نام اولین شماره موبایل در ایران بود. به تعداد بسیاری در خانه ما کپی شد و زمانیکه اصلش که فیلم و کلیپ ابتدای بازی و مرحله های، داستان بازی را تعریف می کرد از بین رفت همه همین نصب شده را داشتند و توی سایت دانشگاه هم بازی می کردند. حتی به بعضی از کارمندهای اداری دولت و شرکت ها هم داده بودیم . یکی از کارمندها که اصلا اهل بازی نبود گفت بازی که پول نمی شود گفتم دوست داری در یک بازی که کشور عراق ، روسیه ، آمریکا ، انگلیس ..هست با پول معدن و چاه نفت جنگ و دشمن را ورشکسته کنی .. ماه بعد کامپیوتر پسرش را با این شرط که جمعه ها برای کارهای خودش باشد ارتقاء داد و خودش تعریف می کرد جمعه ها 5 تا 7 ساعت بازی می کنم و انقدر میکشم و آتش می زنم تا کلا فکرم سبک شود و وقتی بازی می کنم کلا فکرم آزاد است و لذت می برم ..امروز هم که هرجا فایل دانلودش وجود دارد همان نصب شده اش است که برایش یک setup.bat نوشته شده است.


البته منظور از ورود به تنظیمات نت ورک اینجا ، عکس فوق نیست . در این گزینه Networks منظور بازی به صورت گروهی است . با رفتن به این گزینه در صورت انجام تنظیمات شبکه کامپیوتر خود . قسمت Option T  , Network  می توانید با استفاده از این گزینه کامپیوتر های دیگر را ادد و با آنها بازی کنید . دقت کنید در شاخه LAN-play-serials رجیستری و کرک سریال برای چهار بازیکن تحت شبکه آورده شده است هر کامپیوتر بازیکن باید یکی از این 4 مورد را به صورت منحصر به فرد استفاده کند . این بازی حداکثر برای چهار کامپیوتر در شبکه قابل استفاده در بازی گروهی است . علت آنکه اکثر نقشه ها و بازی ها دارای چهار گزینه کشور می باشند نیز همین مورد است . بنابر این حداکثر چهار بازیگر کامپیوتر با چهار شماره می توانند بازی کنند و اگر کامپیوتر 5 نیز قصد دارد تنظیمات شبکه انجام دهد باید با یکی از 4 کامپیوتر قبلی هماهنگ کند که از شماره کدام استفاده کند و جای کدام یک را در بازی بگیرد . 



بله . تنظیمات شبکه در این قسمت از تنظیمات کلی است که شامل شناسایی و انتخاب کارت شبکه اتصال و مشخصات آن می باشد . البته برای تنظیمات امنیتی فایروال هم گزینه هایی دارد که بهتر است ابتدا به سراغ آنتی ویروس و محافظ شبکه خود بروید و تنظیمات اولیه خود سیستم را برای اجازه و ثبت این تنظیمات هماهنگ کنید . زیرا در غیر اینصورت سیستم ویندوز و یا سیستم امنیتی اینترنت ، فایروال ، آنتی ویروس یا هر برنامه محافظتی رده بالاتر Protect PC اجازه تنظیمات و ثبت و استفاده به این برنامه را نخواهد داد . سپس با این گزینه های زیر کامپیوتر خود را تنظیم و به شبکه بازی گروهی معرفی کنید . خود ما هم خیلی سخت این کار را انجام دادیم و اصلا یادم نیست چطور بالاخره اوکی شد . 



و اما صحبت پایانی بازی در شبکه یک خاصیت خاصی دارد و آن فرایندهای احتمالی می باشد :

یعنی وقتی شما در شبکه با گروهی دیگر انسان هوشمند بازی می کنید روابط منطقی این بازی دچار تحول می شود و روابط شرطی و احتمالی نیز به آن اظافه می شود یعنی پرت و گرت و شبکه های محاسباتی و الگوریتم های ماتریس ابتکاری هم وارد عمل می شوند . و اما چطور :

در بازی معمولی این نسخه شما می توانید روابط باز هم منطقی ولی شرطی و احتمالی را ایجاد کنید . با انتخاب کشوری به عنوان دوست و همکار و یا با دشمن قرار دادن دوکشور مقابل با شما ، این گروه بندی با گروه بندی های ای بی سی دی A , B , C , D  در خود بازی قابل انجام است . که گزینه بازی شرطی ، مقید ، احتمالی ، متقابل ، فازی ، سلسله مراتبی را در مهندسی صنایع ، مدیریت و اقتصاد به دنبال خواهد داشت . 


اما وقتی گروهی بازی می کنید و انهم با مدیران و مهندسان صنایع دیگر گزینه ها پیچیده تر می شوند.

1- انتحار یا خودکشی اقتصادی ، یک کشور تمام دارایی را به سلاح تبدیل و حمله کند . 

2- خیانت ، بازیگری در نیمه راه به گروه دیگر بپیوندد یا از فرصت استفاده و بعد از حمله دیگری به شما حمله کند .

3- سوئ استفاده بازیگری از همه استفاده و کلا خود را از درگیری دور و فقط ناظر باشد.

4- کلاهبرداری ، بازیکنی در منابع شریک و در سود مستقل شده شما را رها کند مانند تصرف چاه نفتی که شما از آن محافظت می کنید 

5- فریب و توطئه ، این بخش بسیار مورد علاقه من بوده و هست . کشور ضعیفی که پول تعمیر نیروگاه های خود را ندارد با تجهیزات و نفرات کم ... اما این کشور ممکن است دیگر بازیکنان را فریب دهد و کلا دارائی های خود را هنوز خرج نکرده باشد . این کشور ناگهان خریدهای تجهیزاتی بسیاری کرده به رقبا حمله می کند . رقبایی که به دلیل همین فریب به او حمله نکرده و منابع خود را با جنک با یکدیگر از دست داده اند . در این مورد به بازرسی و برآورد درآمدهای شرکت ، بازیگر ها بازیکنان دقت کنید . شما می بایست برآوردی از سرمایه بکار گرفته نشده طرف مقابل داشته باشید 


و دها مورد دیگر.. موفق باشید ...


بازی استراتژیک انتقام یوری بازی مخصوص مهندسی صنایع تکنولوژی صنعتی ساخت و تولید بهره وری مدیریت سیستم Yuri's Revange

baseline