Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

کاربردهای مهندسی صنایع در طرح ریزی و مهندسی سیستم های صنعتی و اقتصادی تحلیل آماری بهینه نمودن کیفیت سود هزینه پروژه و مدیریت برتر منطقی
Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

Industrial Engineering & Management مهندسی صنایع و مدیریت

کاربردهای مهندسی صنایع در طرح ریزی و مهندسی سیستم های صنعتی و اقتصادی تحلیل آماری بهینه نمودن کیفیت سود هزینه پروژه و مدیریت برتر منطقی

نرم افزارهای آمارآموزش R تحلیل آماری پیشرفته چند متغیری بررسی نمودارهای هیستوگرام جعبه ای پراکنشی رگرسیون خطی

نرم افزارهای آمارآموزش R تحلیل آماری پیشرفته  چند متغیری بررسی نمودارهای هیستوگرام جعبه ای پراکنشی رگرسیون خطی                                                         

آشنایی اولیه و مفهومی با نرم افزار  R :


زبان R،یک زبان برنامه نویسی و محیط نرم افزاری برای محاسبات آماری و تحلیل داده است . نرم افزار R  بسیار شبیه  S-PLUS   است . R حاوی محدودهٔ گسترده‌ای از تکنیک‌های آماری  از جمله: مدل‌سازی خطی و غیرخطی، آزمون‌های کلاسیک آماری، تحلیل سری‌های زمانی، رده‌بندی، خوشه‌بندی و غیره _  و قابلیت‌های گرافیکی است. در محیط R، کدهای C ++،Cو فورترن قابلیت اتصال و فراخوانی هنگام اجرای برنامه را دارند و کاربران خبره می‌توانند توسط کدهای سی، مستقیماً اشیا R را تغییر دهند. گرچه نرم‌افزار R اغلب به منظور انجام محاسبات آماری به کار می‌رود، این نرم‌افزار قابل به کارگیری در محاسبات ماتریسی است و در این زمینه، همپای نرم‌افزارهایی چون اُکتاو و نسخهٔ تجاری آن متلب  MATLAB  است. R همچنین نرم‌افزار قدرتمندی برای ایجاد اشکال گرافیکی و نمودارهاست.

 

برخی از امکانات R   عبارتند از :

ادامه مطلب ...

دانلود مقاله تحقیق و پروژه در رابطه با اقتصاد مهندسی پیشرفته مجموعه های فازی تصمیم گیری سلسله مراتبی و چند شاخصه و آمار

دانلود مقاله تحقیق و پروژه در رابطه با درس اقتصاد مهندسی پیشرفته ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی صنایع  ، اقتصاد ، مدیریت  از معروفترین و معتبر ترین مجله ها و ژورنال های خارجی و علمی جهان ، بر اساس آموزش اقتصاد مهندسی دانشگاه دولتی آزاد پیام نور کتاب های اقتصاد مهندسی مهدی اسکو نژاد ، تئوری و مسائل اقتصاد خرد ، تئوری و مسائل اقتصاد کلان  ، تئوری و مسائل اقتصاد بین الملل نوشته دومینیک سالواتوره  ، اقتصاد مهندسی نوشته جی جی تیوزن ، دبلیو جی فابریسکی ترجمه محمد مهدی شهیدی پور و اسماعیل آیتی و..


دانلود مقاله تحقیق و پروژه در رابطه با درس اقتصاد مهندسی پیشرفته ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی صنایع  ، اقتصاد ، مدیریت  از معروفترین و معتبر ترین مجله ها و ژورنال های خارجی و علمی جهان ، بر اساس آموزش اقتصاد مهندسی دانشگاه دولتی آزاد پیام نور کتاب های اقتصاد مهندسی مهدی اسکو نژاد ، تئوری و مسائل اقتصاد خرد ، تئوری و مسائل اقتصاد کلان  ، تئوری و مسائل اقتصاد بین الملل نوشته دومینیک سالواتوره  ، اقتصاد مهندسی نوشته جی جی تیوزن ، دبلیو جی فابریسکی ترجمه محمد مهدی شهیدی پور و اسماعیل آیتی و.. .


در کل 30 مقاله خوب و مناسب انتخاب شده از بین بیش از 150 مقاله در این زمینه اقتصاد مهندسی ، سری های زمانی اقساط در اقتصاد ، تئوری پیش بینی و توضیح و توزیع  رویکردهای اقتصادی و عملکردهای متناسب با آنها و مابقی آنها نیز به صورت رایگان از لینک آدرس های زیر قابل دانلود می باشد . جهت  بررسی عنوان  مقاله ها ادامه مطلب را مطالعه نمایید . این مقاله ها فقط در رابطه با اقتصاد و اقتصاد مهندسی نمی باشد بلکه عنوان ها و درس های دیگر را نیز شامل می شود . در این مقاله ها ی اقتصادی ، یافتن بهینه ، تحقیق در عملیات پیشرفته ، تصمیم گیری های چند شاخصه ؛ تصمیم گیری سلسله مراتبی ، کاربرد مجموعه های فازی ، آمار مهندسی ، تحلیل های آماری ، پیش بینی و رگرسیون ، و.. نیز بکار گرفته شده است .


ادامه مطلب ...

مهندس صنایع کیست ، مهندسی صنایع چیست و چه مفهومی دارد؟ کاربردهای و تخصص های مهندسی صنایع چیست ؟

تمامی نرم افزارها ، کتاب ها ، جزوه ها ، آموزش ها منابع وغیره از شیر مدیریت تا جون مهندس صنایع قابل تهیه ،مهندس صنایع کیست ، مهندسی صنایع چیست و چه مفهومی دارد؟ کاربردهای و تخصص های مهندسی صنایع چیست ؟ از این وبلاگ می باشد. فروشگاه کاسپین 1 Caspian One IR

  وقتی درباره مهندسی صنایع صحبت می شود ، متوجه می شویم هنوز مفهوم آن در کشورهای جهان سوم و توسعه نیافته یا مثلا در حال توسعه ، عقب افتاده مثل خود خود ایران شناخته شده نیست. یک چیزهایی شنیدند ولی نمی داند یعنی چه!! یک جوک هایی در مورد گله گوسفند و آچار فرانسه در مورد صنایع عمومیت یافته است. عده ای اعتقاد دارند مهندس صنایع مهندس کارخانه است و کارخانه مهندسی می کند و می سازد همانطور که مکانیک ماشین و مهندس عمران معماری ساختمان می سازد. عده ای فکر می کنند نرم افزار تخصصی مهندس صنایع آمار است که یک سطل اعداد و ارقام را می ریزد توش و گراف و نمودارمی گیرد و بعد عین خر در گل مانده نمی دانند مفهوم این نمودارها چیست اصلا چرا میانگین رگرسیون و واریانس را حساب کرده است؟! تعریف های کتابی حفظ شده بدرد عمل نمی خورد . البته مدیران نالایق بسیار از مهندسان خاصه صنایع می ترسند و هرکاری می کنند تا در مجموعه کاری آنها وارد نشوند. انبار اوضاعش قاطی شده ؟ یک مهندس صنایع بیاریم مشکل را حل می کند ، موجودی مهندس صنایع ، خط تولید مهندس صنایع ، کنترل پروژه مهندس صنایع ، برنامه ریزی تولید مهندسی صنایع ، فروش و بازاریابی مهندس صنایع ، بهبود حمل و نقل مهندس صنایع ، بهینه یابی مهندس صنایع ، ... ولی نه اگر مهندس صنایع وارد شود کار مدیران نالایق ناشایسته  تعطیل می شود.

این وبلاگ جهت بررسی و بدست آوردن آمار و اطلاعات واقعی از مهندسی صنایع در ایران ایجاد شد و نتیجه بدست آمده این است:

ادامه مطلب ...